Panie Macieju, udało się! Listening 8,5, reading 9,0, writing 6,5, speaking 7,0, całościowo 8,0, czyli z solidną nadwyżką. Bardzo Panu jeszcze raz dziękuję za pomoc i poświęcony czas. Będę Pana dalej polecał :)) Pozdrawiam i miłego dnia!

Max Bernady, student architektury Politechniki Poznańskiej (II 2023)

Dzień dobry, chciałam Panu się pochwalić moimi wynikami z języka angielskiego – z podstawy otrzymałam 100% i z rozszerzenia 92%. Dziękuję jeszcze raz za wspólną pracę przez ostatnie 3 lata, bardzo dużo Panu zawdzięczam:) Pozdrawiam!

Gabrysia Rosa, maturzystka 2022 (VII 2022)

Dzień dobry, otrzymałem 100% z matury podstawowej oraz 100% z matury rozszerzonej z j. ang. Z tego powodu chciałbym bardzo podziękować za te trzy lata nauki i życzę Panu wszystkiego, co najlepsze oraz wspaniałych wakacji!

Adrian Kostrzewski, maturzysta 2021 (VII 2021)
Dzień dobry! Udało mi się dostać 8.0 z testu IELTS Academic (reading 9, listening 8.5, writing 7, speaking 7). Bardzo dziękuję za pomoc!
Joanna Lenkiewicz - programistka (VII 2018)

Rozpoczynając klasę maturalną zdecydowałem się na maturę pisemną z języka angielskiego w zakresie rozszerzonym. Wynik który pomimo moich dużych braków był moim celem to około 70-80%. Finalnie otrzymałem 82%. Stało się to możliwe dzięki kursom oferowanym przez Total Lingua i prowadzonym przez Pana Macieja Siwika. Niezwykła łatwość w nawiązywaniu kontaktu z uczniem przez prowadzącego, a także systematyczne egzekwowanie pilnej nauki stały się moją drogą do sukcesu. Nauka w Total Lingua rozszerzyła moją znajomość słownictwa, a także gramatyki, poszerzyła umiejętności komunikacyjne w zakresie odsłuchów, a także własnych wypowiedzi w języku angielskim. Prowadzący zajęcia idealnie dobiera program nauczania do poziomu ucznia, a także potrafi przygotować zajęcia pod daną potrzebę ucznia (egzaminy – ILETS, TOEFL, FCE czy CEA). Ze swojej strony polecam serdecznie zajęcia prowadzone przez Pana Macieja Siwika, ze względu na jego profesjonalizm w pracy, systematyczność i umiejętność egzekwowania pracy od ucznia, która w późniejszym czasie przekłada się na progres znajomości języka angielskiego.

Maksymilian Behr - absolwent I Liceum Ogólnokształcącego w Poznaniu (IX 2017)
Dzień dobry! Jako dawny uczeń chciałem zameldować/pochwalić się że dwa tygodnie temu zdawałem IELTSa i właśnie dostałem wyniki: overall 8.0 (reading 8.5, listening 8.5, writing 7.5, speaking 7.0). Dziękuję bardzo, bo z czasem coraz bardziej doceniam to czego się u Pana nauczyłem! Pozdrawiam z Francji!
Tadeusz Kolasiński - student Instytutu Nauk Politycznych w Paryżu (XII 2015)

W zajęciach cenie sobie najbardziej ich systematykę. Widać, że przygotowuje się do nich nie tylko uczeń, ale i nauczyciel. Dzięki temu wiedza przekazywana jest w sposób klarowny i uporządkowany. Nie tracimy na lekcji czasu na szukanie materiałów – są one zawsze pod ręką, dobrze dostosowane do możliwości i aspiracji ucznia. Podczas nauki wykorzystujemy narzędzia multimedialne, co ułatwia zrozumienie tematu nie przesłaniając tym samym treści lekcji.

Tadeusz Kolasiński - student Instytutu Nauk Politycznych w Paryżu (IV 2015)

Moim celem było odświeżenie tematów oraz nacisk na mówienie – i w moim odczuciu cele te w dużym stopniu zostały zrealizowane. Jestem zadowolona, że rzeczywiście mówienia było bardzo dużo. Zarówno tego związanego z omawianiem zadań i tematów jak i wstępnych konwersacji. Materiały jak najbardziej ok – czasem trochę za dużo co powodowało, że nie zdążyliśmy sprawdzić całości na 1 zajęciach ? Z perspektywy czasu, przeznaczyłabym więcej zajęć na tematy związane z pracą, konwersacje codzienne. Atmosfera i stwarzanie okazji bym jak najwięcej mówiła najlepsze jakie miałam w swojej edukacji ang ?

Paulina Sobolewska (III 2015)

Uważam, że zajęcia są prowadzone na wysokim poziomie. Przerabiane materiały odpowiadają mojemu poziomowi. Bardzo podoba mi się, że mam fajną relację z nauczycielem i nie krępuje mnie rozmowa z nim. Najlepiej poziom nauki pokazują oceny w mojej szkole, 2 lata temu dostawałem jedynki albo dwójki a teraz jestem jednym z lepszych uczniów w klasie.

Tomasz Szydło - absolwent VII LO (X 2013)

Maciej potrafi podejść do każdego ucznia w sposób indywidualny i niekonwencjonalny. Prowadząc lekcje zwraca szczególną uwagę na te elementy nauki, które są istotne dla ucznia na danym etapie poznawania języka. Tematy zajęć nie są przypadkowe, a udostępniane materiały pozwalają na ćwiczenie wszystkich umiejętności związanych z używaniem angielskiego w praktyce. Myślę, że każdy uczeń może w lekcjach z Maciejem znaleźć coś dla siebie, np. dla zapominalskich zaletą zajęć jest NIE stawianie jedynek za… zjedzoną przez psa pracę domową ? Ja, od siebie daję piątkę z plusem Maciejowi za umiejętność poprowadzenia rozmowy i rozwijania tematu nawet jeśli uczeń w pocie czoła z ledwością skleja parę słów w sensowne zdanie ? na dodatek Maciej wierzy w swego ucznia bardziej niż on sam w siebie i pokazuje mocne strony przez co postęp w nauce jest gwarantowany.

Katarzyna Samela - pracownik HR (IX 2013)

Uważam, że zajęcia prowadzone są w bardzo przyjemnej atmosferze. Są one dostosowane do poziomu wiedzy ucznia. Lekcje u Pana Siwika są prowadzone w ciekawy sposób. Korzystamy z różnych materiałów ułatwiających naukę. Pan Maciej jest osobą kompetentną i wywiązuje się ze swoich zobowiązań. Jest cierpliwy, chętnie pomaga – do każdego ucznia podchodzi w indywidualny sposób i doskonale tłumaczy nowe zagadnienia. Pan Maciej Siwik ma świetne poczucie humoru co sprawia że zajęcia prowadzone są w luźnej atmosferze, co sprzyja nauce, ale jednocześnie jest wymagającym nauczycielem co pozwala poszerzać mi moją wiedzę z języka angielskiego. Osobiście jestem bardzo usatysfakcjonowana z zajęć i naszej współpracy. Dzięki lekcjom z Panem Siwikiem w dość stosunkowo krótkim czasie nauczyłam się języka angielskiego w stopniu zaawansowanym co pozwala mi komunikować się bez problemów.  Serdecznie polecam Macieja Siwika na nauczyciela, dla każdego, na każdym poziomie języka angielskiego.

Katarzyna Makowska (IV 2013)

Korepetycje u Pana Macieja Siwika rozpoczęłam we wrześniu 2008 roku. Zdecydowałam się na kurs przygotowujący do matury rozszerzonej. Po pobieżnej nauce języka angielskiego w gimnazjum i liceum musiałam włożyć sporo wysiłku w naukę, ale opłaciło się! Maturę zdałam na 90%. Czułam, że w ciągu 7 miesięcy korepetycji nadrobiłam kilka lat nauki, którą kontynuuję do dnia dzisiejszego. Nauczyciel jest wymagający, konkretny i zawsze perfekcyjnie przygotowany do zajęć. Ponadto, atutem jest szeroki wachlarz certyfikatów językowych, do których mogę zostać przygotowana. Na zajęciach zawsze panuje miła atmosfera pracy. Korepetycje z języka angielskiego były jedną z moich najlepszych inwestycji w przyszłość!

Joanna Kasprzak - studentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (II 2013)

Pełen profesjonalizm i życzliwość. Podobało mi się, iż zajęcia nie były „przegadane” mimo naszych dobrych relacji i chęci do rozmowy na wspólne tematy. Nigdy nie spotkałem nauczyciela z tak fachowym podejściem do ucznia jak Pan. O ogromnej pańskiej wiedzy dot. przedmiotu chyba nie muszę wspominać. Z tego co pamiętam materiały były bardzo ok – dotyczyły zajęć, skłaniały do ćwiczeń najważniejszych kwestii itp, z jednym jednak wyjątkiem. Część słówek z list do nauczenia była nie do końca przetłumaczona. Z tego co pamiętam, był to raczej margines, ale powodowało to pewne problemy i było odstępstwem od świetnej reguły dawania przetłumaczonych zestawów słówek. Uważam Pana za najlepszego nauczyciela angielskiego jakiego spotkałem w moim życiu. Polecam Pana wielu osobom, które znam. Zajęcia są warte swojej ceny, która mimo tego, iż wysoka w rzeczywistości jest relatywnie tania jeśli chodzi o przełożenie na efektywnie wykorzystany czas (tu mogę jeszcze wspomnieć o świetnej zasadzie przesyłania kluczy zadań, listeningów i skupiania się na konwersacji).

Michał Kubanek - student prawa (I 2013)

Zajęcia oceniam bardzo pozytywnie, przede wszystkim ze względu na wysoki poziom przygotowania oraz materiały (ich jakość, ilość i udostępnianie w formie kserówek lub mailowo). Sposób prowadzenia jest urozmaicony oraz dopasowany do potrzeb uczącego się. Listeningi oraz podparcie profesjonalnymi słownikami wyświetlanymi na ekranie, jak i przeznaczanie sporej ilości materiału do opracowania w domu zwiększają efektywność lekcji. Zastanawiam się jedynie czy prowadzenie wszystkich rozmów po angielsku w trakcie zajęć (z wyłączeniem sytuacji koniecznych chociażby do wytłumaczenia gramatyki) nie rozwijałoby dodatkowo speakingu? Nie wiem jak by to jednak wpływało na ogólny odbiór zajęć (?). Ponadto ogromną zaletą jest elastyczność w umawianiu się na terminy zajęć, w zależności od możliwości czasowych oraz zapotrzebowania na przygotowanie się do matury/egzaminu, wraz ewentualną możliwością odmówienia/przełożenia. Doceniam też estetyczność miejsca pracy.

Tomasz Kierończyk - student architektury (XI 2012)

Uważam, że zajęcia są dobrze zorganizowane pod względem merytorycznym, oprócz realizacji mojego podstawowego podręcznika dostaję dużo kserówek z innych ciekawych książek, co pozwala mi na rozwijanie różnych umiejętności potrzebnych do egzaminu jak grammar czy vocabulary. Do tego to, że jest projektor, który wyświetla słówka i przykłady na dużym ekranie, też ułatwia zapamiętanie. Oprócz tego, za bardzo dobry pomysł uważam tą listę błędów, dla każdego ucznia indywidualną, dzięki temu łatwiej utrwalić jest te rzeczy, które oporniej wchodzą do głowy. Niedawno zapytał się mnie Pan, czy jestem dla wszystkich ludzi taka otwarta. Owszem jestem i łatwo nawiązuję kontakty, ale moja otwartość w stosunku do Pana i to, że dzielę się często z Panem ważnymi dla mnie sytuacjami z mojego życia wynika głównie z zaufania jakim Pana darzę:)

Natalia Głyda - uczennica I LO w Poznaniu (XI 2012)

Sposób prowadzenia zajęć jest profesjonalny i dostosowany do indywidualnych potrzeb. Metody nauczania są bardzo skuteczne i inspirują do samodzielnej nauki. Duża motywacja, zaangażowanie i przygotowanie do każdej lekcji ze strony prowadzącego przekłada się na widoczne efekty w osiągnięciach językowych. Ponadto zajęcia odbywają się w przyjaznej, bezstresowej i wesołej atmosferze, dzięki czemu na każde kolejne spotkanie czeka się z niecierpliwością. Cechą wyróżniającą te zajęcia spośród wszystkich innych jest indywidualne podejście do każdego ucznia i przygotowanie programu nauczania zgodnie z jego potrzebami. Lekcje prowadzone są w bardzo profesjonalny sposób oraz przy wesołej i bezstresowej atmosferze. Po wyjściu z zajęć ma się motywację do dalszej samodzielnej pracy dzięki inspirującemu prowadzącemu który pokazuje skuteczne sposoby uczenia się i radzenia sobie z barierami językowymi. Widoczne zaangażowanie i przygotowanie do każdych zajęć ze strony prowadzącego przekłada się na niesamowite efekty.

Sandra Ziętek - studentka anglistyki (XII 2011)